Oferta Przedłużenia Gwarancji Państwa sprzętu:

Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej EasyProtect®:

 

  • EasyProtect® zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania
    gwarancji producenta.

  • Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.

  • Przedłużoną ochroną serwisową może zostać objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje. Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.

  • Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.

  • Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.

  • Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz zgłoszeniu awarii.

  • Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.

  • W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.

  • Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta,    importera lub sprzedającego.

  • Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub naprawa u Klienta.

 

 

 

Na podstawie wartości sprzętu oblicz koszt przedłużonej Gwarancji:

 

 

W przypadku pytań proszę o kontakt pod nr. 697 301 509